mina tillskott

Då var tisdagen här!
Börjar alltid min morgon med kosttillskott, har svårt att få i mig allt via kosten nu under vintertider då man får mycket gratis under vår/sommartider när solen skiner & vi får vårat dagliga behov av bland annat d-vitamin.
 
Jag använder mig av magnesium (bra för leder, muskler, utmattning och trötthet) Bra för mig som tränar mycket. 
* omega-3 från pharbio. Den renaste omega 3 fiskoljan på marknaden, även den dyraste. Men man tar endast en om dagen så det är värt pengarna. 
*multitablett från alpha plus. För aktiva tjejer mellan 12-55 år
 
Rekommenderar absolut kosttillskott, ett bra sätt att veta att kroppen får sina dagliga mineraler/vitaminer för att fungera optimalt. 
 
Rekommenderar att ni börjar med att köpa en omega 3 burk & multivitamin! Fisk ska ätas 3 gånger i veckan, och jag äter inte ofta fisk. Om du vet med dig att du inte äter det ofta så är det definitivt värt varenda krona!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback