mätt

Tillbaka från pass nummer två! Blev lite rygg, men hade noll motivation så kunde lika gärna stannat hemma haha..jaja ;-) precis druckit min chokladdröm, smakar exakt som chokladmilkshake (om inte godare?) 
 
× 1 dl proteinpulver smak choklad
× 1 banan 
× 1 dl minimjölk
× 1 dl vatten
× frysta bär (hade jordgubbar & blåbär)
× wf choklad & kolasås (kalorifri) 
 
Mixa i mixern till valfri konsistens, jag använder mig av mix and go! Super bra :-) ha även i äggvita och en klick kvarg för en extra proteinrik shake! 
 
Nu ska jag städa köket innan jag blir upphämtad, ska nämligen träna dressyr idag för kerstin, försökte baka zucchinibröd idag men det gick ju åt helvete haha :-( 
 
 
Här har ni receptet jag pröva, kramade nog inte ur vätskan tillräckligt mycket på zucchinin tror jag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback