mätt

Sitter helt proppmätt, var längesen jag var sååååhääär mätt. Märks att man inte har rört på sig så mycket idag, när jag tränar så kan jag vräka i mig hur mycket som helst och är alltid hungrig. Men när man kropp inte får jobba får jag tvinga i mig mat.
 
Idag har jag varit ledig, har varit jätte rastlös haha. Hade dessutom vilodag vilket blev ännu värre. Kände att det var dags nu när jag har kört på 13 dagar i rad utan vila. Men så länge kroppen är pigg så kör jag på :-) gick en 7 km powerwalk på bandet i 55 minuter, så har rört på mig lite iaf! 
 
Tittar på gossip girl & har beställt lite proteinpulver haha, imorgon blir det jobb igen! Skönt att jobba 😀
 
Idag ska jag lägga mig i tid & läsa lite ur min nya tidning; runners world 😁💃
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback