jag behöver sällskap

japp, det suger att bo ensam. Idag för första gången började jag prata med mig själv. Tog mig någon minut att inse hur allvarlig situationen var när jag sa högt: ska du ta & diska nu sofia? Och svarade till mig själv: nää jag orkar inte nu, det tar vi senare. eller när jag sa; ska sofia ta och byta lakan kanske? : nää det tar vi lite senare. Kändes som jag var min egen mamma som tjatade precis som när man bodde hemma..
 
Haha! Har en granne som är schizofren så det smittar väl av sig lite, han sjunger jämt & pratar & ändrar personligheter hela tiden. 
 
jag önskar jag var lite mer kvinnlig av mig. Jag är så jäkla stökig av mig och lever som en riktig ungkarl. Snusar ligger lite här & var, tuggummi överallt. Idag när jag vaknade efter en powenap hade jag handen innanför byxan precis vid skrevet haha, ni vet sådär som killar brukar ha ibland? 
 
Men nu känner jag mig lite mer kvinnlig, har duschat & rakat benen och sitter med ansiktsmask. Kvinnopoäng till mig! Vi fortsätter på det spåret så kanske det går åt rätt håll så kvinnobarometern stiger 😂
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback