halvt död

Godkväll!
Tänkte bara kika in & säga hej innan det är dags att krypa ner i sängen & sova! Börjat lagt mig tidigt nu, sömnen är så viktig! Märks direkt när man sovit dåligt, ska nog slötitta på någon serie & äta min caseinpudding för lite extra tillskott av protein under natten :-) 
 
blev somsagt ett ben och rumppass på gymmet. Gick helt okej, men hade planerat att köra benböj & marklyft idag, men tyvärr så var stången upptagen så jag körde lätta benböj i smithmaskinen och fick lov att göra andra övningar istället, sånt som händer ibland! 😄
 
Hade ganska dåligt fokus idag, använde mina nya leggings & märkte när jag stod framför spegeln att jag hade svergies synligaste kameltå haha! Så irriterade mig på den och försökte stå så att den inte skulle synas, haha :-( var så mycket folk så jag kände att det blev jobbigt (för ALLA tänkte säkert "oj titta vilken jäkla kamel hon har där mellan benen") ;-) 🐪🐪🐪
 
SÅåå har ni nå tips hur fasen man blir av med en kameltå? haha blir nog min kvälls googling 😅
 
tog en matlåda när jag kom hem från träningen, var för trött så orkade inte laga mat igen! Synd att kycklingen blev lika torr som min pappas humor, dvs torr som en sandöken! Haha 😑 men mat som mat, bättre lycka nästa gång 🐓🐓🐥
 
Förresten, fick en jätte fin kommentar idag som gjorde mig sååå glad! Tackar för det & hoppas jag inspirerar er på ett eller annat sätt :-) fortsätt gärna kommentera, tycker det är jätte kul! 😁
 
puss
 
 
Längtar redan till morgondagens grötfrulle 😍😍

maria

Tja! Bra blogg, bra jobbat! såg att du var på k3 hela hösten eller? min kompis var där, wiktor hette han, eller du kanske inte träffade jägarna på k3 eller? :D

Svar: Tack så mycket! :-) gjorde min gmu där förra året mellan augusti till november! många av dom jag gick med vidarutbilda sig till jägare! vad hette han mer än viktor?
Sofia Westman

2015-01-26 / 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback