fredagsmys

Hej på er!
Blev en 45 minuters promenix, gick förbi hemköp & köpte en stor grillad kyckling. Jag älskar grillad kyckling, jag skulle kunna äta ihjäl mig! Bättre än godis haha..så delade upp den och åt en kycklingtacotallrik. har dock inget bröd och byter ut gräddfilen mot kvarg! blev världens största måltid, så nu ligger jag här med matkoma! Unnade mig även en pepsi max, dricker aldrig läsk, märker direkt hur man blir sugen på mer efter man druckit, men en burk får räcka haha ;-) 
 
Sitter & kikar på sons of anarchy, så jäkla dåliga program på tvn! Ska snart byta om & gå till sängs, ska upp tidigt imorgon och hinna träna innan jobbet :-) 
Pull-ups träning & mage med hiit intervaller i slutet står på schemat :-) 💪
 
Hoppas ni får en mysig helg! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback