club sandwich

Har fått ett nytt matberoende, nämligen en hälsosam club sandwich! Är helt salig, skulle kunna äta ihjäl mig haha :-D 
 
du behöver: en äggvita, en tesked fiberhusk, en tesked bakpulver, en halv deciliter mandelmjölk (eller valfri annan mjölk) 2-3 matskedar kokosmjöl, 2 matskedar bovetemjöl. ha även i vitlökssalt, då smakar det vitlöksbröd hehe 😆
 
Blanda smeten i en bunke och häll i en brödform med bakplåtspapper i, sätt in i ugnen på 175 grader mellan 10-12 min :-) eller tills dom är klara helt enkelt 😆 
 
Ha på valfritt pålägg mellan bröden, jag hade philadelphia lightest, mozarella ost och två kalkonskivor. Slå ihop brödet och in i en toaster! 
 
Klart! Njuuuut och servera med en sallad brevid, jag var så hungrig så hann aldrig lägga på champingjoner, så hela burken slank i magen innan haha! ;-) 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback