är hög av ångor

Ligger död i sängen, är helt slut! Ska duscha & lägga mig å läsa tänkte jag, så får vi se om man blir utringd på jobbish imorgon. 
 
Tog fram kycklingfile imorse, glömde bort den totalt så fick lov att ställa mig och steka på den nu. Det är som vanligt med mig att allt ska gå fort,  så stekte kycklingen på högsta graden med massa starka kryddor så kycklingen blev helt svart haha. Glömde även fläkten så det osa i hela köket så jag blev typ helt snurrig av alla ångor haha :( damn that poor chicken, är väl helt förgiftad. 
 
Ligger och kikar på gamla bilder och kvällsdrömmer lite 😃
 
 
Haha n0gon smygfotade på vår uppställning (vi fick säkert skäll därav alla skitnödiga miner)
 
 
Lite badass här d0? Fick släpa på två ak4 samt ett pansarskott senaste övningen så var helt slut i axlarna haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback