träningsvärk as hell

Välkomnar träningsvärken redan idag. Dock körde jag ju ben igår, men har en sjuk värk i triceps, lats (eller ja hela armarna & ryggen). Fast då vet man ju att marklyftet gjorde sitt 😉 ska nog börja köra mark på ryggdagarna istället för bendag.
 
Jaja hur som helst så sitter jag på jobbet nu & har rast ☺ jobbar till 2 och jag är så sjukt sliten, hela kroppen dör vid elva tiden. Har varit så i några dagar nu, sen blir jag piggare framåt kvällen. 
 
Fick även en kommentar om GMU, tänkte att jag skulle svara på den i ett separat inlägg senare :-)
 
Annars då? Dejtar en kopp te just nu, ska snart ut igen. Hem sen & iväg å träna samt städa. Sen blir det godisköp och filmtittande, OM jag har sett fram emot att sätta tänderna i lite choklad haha 😍😜🙌🙈
 
Nuù skiner solen & hoppas ni får en härlig söndag!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback