todays workout

Precis ätit en sen lunch efter ett helt okej ben/rumppass med fokus på baksida.
 
Testade somsagt nya övningar idag, alltid roligt med lite variation i träningen. Viktigt att "chocka" musklerna för att utvecklas, därav är ett bra sätt att testa nya övningar, höja vikterna märkbart eller ändra repetitionerna/setet. Prova er fram där ni verkligen känner att det blir tungt & att musklerna får jobba! 
 
filmade lite i slutet, ursäkta för den dåliga skärpan och dåliga vinkeln, men jag försöker vara lite diskret med filmningen & har tagit screenshots eftersom jag tycker det är lite pinsamt när andra är på gymmet samtidigt 😉
 
 
Bästa "bränna i rumpan övningen". Brukar alltid avsluta med denna & pumpa ur det sista ur muskeln.
 
 
Dålig bild men här gör jag utfallssteg bakåt med enbart kroppsvikt. Står med lätt böjda knän och känner vikten i hälen, sen glider jag bakåt med högra benet och sedan byter jag ben. står på en matta utan skor så jag får bra glid. Ju mer böjd du står desto mer tar det i rumpan.
 
 
Brukar alltid stretcha med handstående i slutet haha 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback