spinning

Det som är bra med må bättre är att det finns massa pass att gå på om man är omotiverad att träna själv! ;-) idag kände jag mig sjukt seg & orkade helt enkelt inte träna nån styrka. så jag gick på spinning istället & testade på det :-) riktigt roligt och drygt pass, ska jag gå på fler gånger! Min träning behöver variation och därav mina muskler, cykling är inte min starka sida kan jag säga! 
 
Ställde mig på vågen efter träningen, hade gått ner ännu mer i vikt! Alltsååå va? Känns som det enda jag gör är att äta haha...har ni nå bra tips? Dock måste jag nog dra ner på min konditionsträning nu, gör ju det iprincip varje dag känns det som. Borde fokusera mer på styrketräningen och träna det 4-5 Gånger i veckan. Min träning har varit väldigt intensiv nu med mycket men kalorisnål mat. Och där har vi nog svaret ;-) tryckte i mig en questbar nyligen för att få upp kalorierna lite, men är inte hungrig på kvällen så får inte i mig så mycket mat.
 
får äta extra mycket godis i helgen helt enkelt ;-)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback