seg träning

Fy farao vad besviken jag är på mig själv.
gick så grymt dåligt att träna :-( hade ingen kontakt med benen, utan det kändes som man bara stod där & tröka med vikterna! I hate those days....
 
Nu har jag precis ätit min kycklingfärs med bönpasta, lyckas iaf med maten! ;-) 
 
Ska snart ta en promenad ner till ica & handla lite smått, känner att jag behöver komma på andra tankar ett tag. 
 
blev även inringd på jobb imorse kvart i sju, och skulle börja sju! Så var hur stressad som helst på morgonen & hann inte alls njuta av min gröt :(( nej inte en bra dag idag alltså haha! 
 
Frulle: havregrynsgröt blandat med whey proteinpulver
 
Mellis: äpple & kaffe
 
Lunch: lunchlåda som föregående dagar
 
Mellanmål: 250 g kvarg med banan, toppat med tinade bär, chiafrön och solrosfrön. 3 riskakor (friggs chia&havssalt) kaffe och bcaa
 
Träning: ben/rumpa 90 min
 
Kvällsmål: bönpasta med kycklingfärs & sallad
 
Kvällsmål 2: blir nog casein eller proteinshake
 
 
Dagens känsla i bild 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback