seg dag

Hej dåliga motivationstisdag
 
Började morgonen med att gå upp halv sju, skulle gå en morgonpromenad innan frukost för jag började jobbet klockan 9. Men planerna kraschade då jag blev tillfrågad jobb klockan 7-5 istället, tackade såklart ja & skippade min morgonträning och gick till jobbet istället. 
 
När jag väl kom hem så var jag sjukt omotiverad på gym, tränade ben och det var väl det sämsta valet jag gjort. Årets dåligaste pass & kroppen hängde inte alls med. Haha så jäkla sur på mig själv, har precis ätit massa mat och tröstätit proteinfluff....förtjänar fan inte att äta det goa fluffet efter skitträningen! 
 
Hur som helst så börjar jag klockan 10 imorgon, klockan ska ställas på 6 och jag ska upp i tid & träna järnet innan jobbet. Nu jävlar!!! Blir så arg på mig själv när man vet att man kan prestera 1000x gånger bättre, men nya tag imorgon! 
 
Nu ska jag göra iordning laxen jag fått av morfar innan läggdags 😁
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback