nu checkar jag ut

Fyfan vad trött jag är, känner mig som quasimodo (orkar inte ens googla stavningen haha) men ja den där herren i ringaren av notre dam med puckelrygg.
 
Ingen muskel i min kropp orkar bära upp mig. Nu ligger jag äntligen i sängen efter en dusch. Det värsta med duschen är: 
1. Man orkar inte & vill inte kliva in i den
2. När man väl kliver in i den så vill man eller orkar man inte kliva ur. 
 
Detta resulterade i en 30 minuters lång dusch där jag velade fram & tillbaka om jag skulle kliva ur eller inte.
 
När jag väl fattat beslutet om att kliva ur så springer jag till sovrummet & letar hejvillt efter min sköna morgonrock, men hittar den inte & får damp och hoppar runt som en liten apa helt naken som näcken (fattades bara en fiol)
 
tog någon minut innan jag märkte att båda fönstrena var öppna (dvs inte igendragna som dom alltid brukar vara). Kan även tillägga att jag har ungefär 10 balkonger typ mitt emot, så jag undrar hur många själar som såg mig hoppa runt som en dampig naken apa (tänk er harlem shake refrängen när man går helt bananas) ungefär så såg det ut 😊 love life
 
Haha jaja gjort är gjort...lägger upp dagens träningspass här.
 
 
Puss & godnatt mina vänner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback