morgonträning done!

Vad hände här? 
Innan jag gick och la mig igår så bestämde jag mig för att gå upp i tid och träna lite lågintensiv träning innan frukost.
 
Ställde klockan på halv sju, vaknade vid sju istället. Drack mina aminosyror & drog till gymmet. Körde 11 min på crosstrainern, gick vidare & hoppade hopprep i 10 min och avslutade att gå i max lutning på bandet i 25 min. Så 45 min träning, avslutade även med att köra plankan 1 min x 4 med 20 sek vila mellan varje med en viktplatta på ryggen när jag gjorde övningen. Gjorde även en magövning på yogabollen :-) 
 
Nu ligger jag i soffan med kaffekoppen, har precis ätit en gigantisk frukost, 2 dl havregrynsgröt med zucchini & proteinfluff ;-) äta bör man annars dör man! 
 
Nu ska jag snart åka till vikmanshyttan och rida, ikväll blir det träning igen! 
 
Hoppas ni får en grym måndag! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback