matlådor

Matlådor för 8 dagar gjorda! Haha skönt...var helt stekhett i köket när jag var klar, sprang emellan & tvättade & jävlar, det var som en riktig bastu i lägenheten hehe 😊
 
blev supergott! stod & smååt när jag lagade så var redan mätt när jag väl skulle äta ;-) gjorde torsk med broccoli & morotsmos (kokade upp grönsakerna så dom blev riktigt mjuka, mixade ihop det) riktigt gott, går att variera med exempelvis sötpotatis eller något annat som ni föredrar :-)
 
Sen gjorde jag kycklingfärs, 500 g kyckling stekte jag med lök, champingjoner, kikärtor och krossade tomater. Med massor av kryddor! Till det kokade jag bönpasta.
 
 
nu är jag mätt i magen, ska dricka mina aminosyror innan det blir gymmet vid niotiden, sen träning idag! Men jag klagar inte 😁😃


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback