i got 99 problems and candy is one

Jahaja då var det måndag! Ny vecka & nya tag :-) 
en rolig vecka hoppas jag. Har fortfarande ont i magen efter gårdagens godisätande, även fast jag köpte "rimlig" mängd så ligger man där tillslut med magknip och tänker "jag ska aldrig mer äta godis haha". Fast nu längtar jag till lördag igen ;-) första tuggorna är ju magiska 😁😉😍😍
 
Hoppas det är bra med er & att ni har haft en bra helg. Har rast på jobbet nu & jobbar fram till fyra, sen blir det hem & äta mitt proteinfluff (bästa målet på hela dagen) och sen ska jag till gymmet 😉 blir lite mage och hiit intervaller, dags att se om knäna pallar! 
 
Igår blev det somsagt filmkväll, mycket trevligt! Vi såg "we are the millers" eller familjetrippen som den nu heter på svenska. Jäkligt bra film, den måste ni se haha, tror det var fjärde gången jag såg den nu.
 
Hade även ett bra träningspass igår, gjorde pull-ups och chins. Dock assisterande eftersom jag inte klarar själv, men jag är på godväg 😃 gjorde även excentriska. Mycket överkroppsövningar med egna kroppsvikten, jag föredrar sån träning istället för massa vikter när det kommer till bål/rygg. Avslutade med att gå 30 min på högsta lutning på bandet. 
 
Nidå? Ska ni träna idag?! Sjukt tråkigt väder är det iaf, förhoppningsvis får jag min beställning av aminosyror och vitamintabletter, så jag blir lite piggare när solen lyser så dåligt :-( 
 
 
Här får ni en bild av det vackraste i världen, proteinfluff! Smakar som en tjockare milkshake 😁 jag mixar frysta jordgubbar, mjölk & proteinpulver till önskad konsistens 👌
 
Pusssshejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback