gymshark

Godnatt säger jag, kryper under täcket & hoppas på en god natts sömn :-) har nyligen ätit caseinpudding, såååååå gott! Fint att ha något att snaska på innan läggdags, vispa med vatten & in i frysen en halvtimme så är det som att äta chokladpudding 😀 (elr ja man kan ju föreställa sig att det är chokladpudding iaf 😉)
 
Idag har jag städat & tvättat, livet som hemmafru! Jag kan jag också, faktiskt grymt skönt att ha rent & fräscht omkring sig (tog mig bara ynka 21 år att inse det) ;) 
 
Men har varit sååååååå sjukt trött idag av någon anledning även fast jag sov många timnar, dock vaknade jag upp några gånger så det har kanske med att göra att jag sov oroligt!
 
Hur som så blev jag hur pigg som helst efter powerwalken, Men när jag kom hem ville jag bara dö på soffan för jag var så seg. Allt gick i slowmotion, ögonen bara hängde och jag kände mig helt spaghetti typ haha.
 
kände mig inte alls pigg på gym, men drack kaffe & tog mina aminosyror så blev allt faktiskt lite bättre, & så fort jag klev in på gymmet och kände atmosfären så blev jag hur pigg som helst och jag kände bara; OOH HONEY IM HOME!!!!!! Haha 
 
Tror nästan min kropp är beroende av träning, så fort jag är inaktiv så går den in i nått off läge, för jag hade världens energi efter gymmet, and i can still feel it även fast musklerna är hur "trötta,utpumpade" som helst (precis som det ska vara dvs)
 
MEN gud vad jag babblar på, haha nu ska jag sova! Längtar som vanligt efter min stooooora portion gröt imorgon bitti, det står ben på schemat & jäklar vad det ska köttas 😁🙈💪💪
 
Puss
 
 
Toa selfie innan läggdags! Är inte alls lika uppsvälld längre som jag alltid varit när jag ska gå & lägga mig, äter ju inge gluten eller socker förutom när jag lyxar till det, kan nog vara det 😊
 
(Och snälla ignonera min ailienhand och mina naglar, dom är halvt nedbitna efter jag tittat på skräckfilm, sen är min kvällshobby att måla på nagellack & sen sitta och skrapa bort det igen därav ojämn färg haha :( ) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback