grymt pass

Alltså åh jag var sjukt omotiverad till allt imorse, vaknade halv nio & kände mig 150 kg tung. Sjukt sliten efter all mat & det kändes som jag hade en betongklump i magen haha. Drog mig ut på en 40 minuters promenad & sen blev det bättre :-) 
 
Käkade frukost vid 10 och fyllde på rejält med havregrynsgröt & blåbärskvarg 😁 
 
men tro det eller ej, får tacka all mat jag fick i mig igår. Jag orkade sjukt mycket på gymmet, tog personbästa i mark (inte för att skryta) men brukar heller inte köra så tungt för jag inte har tekniken riktigt än, men snart är jag även där i benböjen också! 
 
Nu har jag tagit proteinfluff och mat, åt kycklinggrytan från igår med ruccola och vanlig sallad :-) idag ska jag sköta mig med kosten, imorgon blir det godiskäka för då blir det filmkväll med simon! 
 
 
ungefär såhär såg dagens pass ut. Må se lite ut, men kör många set och dropset när jag kör vilket gör att det räcker gott & väl med "få" övningar :-)

Frida

Kan inte du berätta lite om hur det var att göra
GMU? Hur det var att vara nästan(?) ensam tjej osv. Vore jättekul att läsa om, då jag själv är lite intresserad haha :)

Svar: Kan jag göra! :-)
Sofia Westman

2015-02-22 / 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback