free day

God eftermiddag! Precis ätit upp min "lunch" haha :-) kom iväg lite senare till gymmet, var så sjukt seg i morse. Visste inte vart jag skulle ta vägen, kände mig som en död stor blyklump, så det tog emot att gå iväg att träna, men det var såååå värt det! Nu känns det mycket bättre & jag är vaken ;-) 
 
Gick 50 min på bandet med max lutning, dvs lutning 15. Testa det, är en liten utmaning faktiskt, mest psykiskt för min del. Det känns som eeeeeevigheter! 
 
Nu ska jag städa, tvätta kl 5 och göra massa matlådor. Har tagit fram kycklingfärs och torsk. Så ska jag köttfärssås med bönpasta & morot/broccolimos med torsk. 
 
Dagens:
Frukost ca 09.30 - havregrynsgröt
träning: 50 min pw i maxlutning på band
lunch: halloumi med stekt ägg, grillad kyckling med kikärtor och sallad. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback