fredagsmys & godfrukost

Godmorgon! Vaknade klockan åtta imorse efter en orolig natt, gick & la mig klockan 11 igår och drömde om mat hela natten (haha?)
 
Drömde bland annat att jag hade köpt världens största godispåse och lämnat den i köket hos mamma & pappa, sen när jag kom tillbaka från toaletten var godispåsen nästan slut och dom där äckliga godisarna som alltid blir kvar på slutet var bara där.
 
Jag var helt tokig, brast ut i gråt och ställde pappa mot väggen, han hade ätit upp allt godis. Jag fick knappt fram nå ord för jag var så frustrerad, efter denna insident så sa jag upp kontakten med min pappa & pratade aldrig med honom igen. 
 
Haha japp, mina drömmar är alltid såhär orealistiska & konstiga (ok jag hade nog börjat gråta om någon ätit upp mitt godis) 
 
Jaja nog om det, igår var det iaf fredagsmys! Körde intervaller på gymmet efter jobbet, körde först ett dåligt magpass utan någon bra kontakt & avslutade med en halvtimmes intervaller på bandet. Sen gjorde vi hemmagjord pizza, men denna gång en lättare variant som går mycket snabbare. 
 
Såhär enkelt var det:
tortillabröd whole weat från santa maria
stevia ketchup & tomatpure som sås
valfri fyllning; jag hade ananas,banan,rostbiff, curry krydda och mozarella ost så det blev en hawaii special.
på den andra hade jag rostbiff,champingjoner, keso, ruccola.
 
Ungefär såhär blev det
(Bild lånad från instagramkontot;eatsleepsquat)
 
nu har vi ätit gofrulle, jag gjorde proteinfrallor, recept kommer! Nu ska jag låta magen vila så blir det ett benpass lite senare 💪👍👌


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback