cravings on a plate

Hujjedamej! Vilken kväll alltså...drog till folktandvården klockan 6, sen gick jag till ica & köpte sminkborttagning, vidare till hemköp för att handla mat.
 
Hade skrivit en milslång inköpslista, men sen när jag handlat hälften var korgen överfull och jag missbedömde att jag bara hade två händer att bära med, tror jag var en bläckfisk där ett tag. Hursom så fick jag avbryta min handling och fick ihop 4 fulla kassar och skulle gå med dom genom halva staden haha. Kycklingfärsen var slut, så blir inga matlådor idag, det får vänta tills imorgon 😢😑
 
Hursom så halkade jag genom stan & trodde ärligt talat att mina axlar skulle gå av! Men efter milslånga svordomar tog jag mig hem :-) var så jäääävla hungrig så stekte och hackade ihop allt jag var sugen på, vilket var en hel gegga 😉
 
Hade inga hål i tänderna och fick endast betala 70:- så det var ju en positiv sak med denna kväll iaf ;-) nej nu ska jag dricka detox te & ta en snus haha.
 
 
Min vackra måltid gjort på 3 minuter. Majs, champingjoner, tre ägg som blev omelett, stekt lök, rödbeta, gurka, tomat, sallad och paprika. Toppat med kvarg och salsa haha 😁


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback