chock

sitter på rast och har precis ätit torsk med rotfrukter i ugn! ✌ supergott, skulle kunna leva på rotfrukter! Ät det dock med måtta då det innehåller ganska högt GI om ni nu bryr er om det 😊
 
Är helt slut i benen, ett bra pass idag helt enkelt, fick en liten chock idag. Ställde mig på vågen och såg att jag hade gått ner mycket i vikt. Vikten ska man inte bry sig så mycket om, för det ger inte alls någon rättvis mätning. Jag väger nästan lika mycket nu som jag gjorde när jag var som smalast, och det är en helt annan bild av mig i spegeln. Ska dock försöka lägga på mig något kilo till, tror jag har ganska låg fettprocent. har till och med fått synliga magmuskler 🙈 tränar man mycket så lär man äta mycket också 😃 fast på helgerna äter jag för 3 personer, men sköter mig bra på vardagarna vilket gör att jag kan äta godis & annat med gott samvete! 
 
Hur gör ni? Sparar ni er till helgen eller äter ni godis ocj sånt på vardagarna också? 
 
 
Tog denna bild imorse haha, ser jag lite magmuskler? Kosten är A & O för att bli av med fett på magen, det spelar ingen roll hur mycket du tränar om du äter fel. Abs are made in the kitchen 🍴


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback