bad update & feeling sore

har precis slängt mig i sängen (eller snarare hasat mig fram) efter en lång & händelserik dag. 
Började klockan 7 imorse & jobbade till 4, fin vårsol ute så hann till och med ta en 30 min promenad på rasten, första gången jag fick använde brillorna 😎😎
 
Imorgon ska jag ta en välförtjänt soooovmorgon, börjar jobba klockan 3 så ska hinna med gymmet innan också, men ska inte ställa klockan utan vaknar när jag vaknar helt enkelt ;-) 
 
efter jobbet blev det till gymmet, var där i två jäkla timmar haha...alltså vad matt jag blir på mig själv. Känner mig aldrig "klar", måste korta ner mina pass...
hur som så körde jag biceps/triceps och lite mage. Avslutade med 15 min hiit intervaller på bandet också. 
 
Var helt slut när jag kom hem klockan 8, så nu har jag duschat & smort in mig. (Torr som en öken) har typ 10 blåsor på fötterna efter jag sprungit, så går helt vrikat. 
 
Har tagit reda på ett gigantiskt diskberg & gjort rotfrukter i ugn. Hade massa morötter, palsternacka, rödlök, rödbetor som jag inte ville skulle bli dåligt. Får slänga jätte mycket mat nu när jag är själv haha :-( satt och åt en fetaost som var typ två veckor gammal, var med ett brustet hjärta som jag slängde hela. Googlade till och med om man kunde äta ändå haha. (foodfreak)
 
Så slängde ihop alla rotfrukter på en ugnsplåt med massa kryddor och in i ugnen! Perfekt att frysa in & ha som en kolhydratskälla i matlådan :-) 
 
Dagens träningspass:
uppvärmning crosstrainer 10 min
Bicepscurl hantel 10x4 
(Gjorde Massa reps med olika vikter för att chocka musklerna, varvade mellan 6-8-10 repetitioner med olika vikter på hantlarna) 
dips mot bänk 12x4
riktiga dips med gummiband 6x4
Bicepscurl stång 10x4
handstående
räckhäng tabata intervall 20 sekx5
plankan med viktplatta på rygg 1 minx4
plankan 2 min utan vikt
bendrag på yogaboll (står på alla fyra med benen på yogabollen och drar in dom som en fosterställning typ haha 12x4
Avslutning 15 min hiit intervall på bandet
 
(Har tyvärr inga bilder, är så dålig på det! Ska bli en bättring, jag lovar 😁)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback