ärthjärna

Åh jag var så sjukt sugen på tacos idag, var till hemköp och skulle köpa kycklingfärs, men nej det var slut.
 
Hittade på färdig pulled pork taco som jag testade. Gjorde egna tortillabröd i ugn, som blev svinäckliga. Pulled porken var äcklig & jag var svinhungrig haha.
 
Alltså jag satt som ett litet argt barn som tappat sin glass och var så arg för den måltid jag trodde skulle bli fantastisk bara sket sig & smaka bajs typ. men gluffsa i mig allt ändå i takten 120 & tänkte på barnen i afrika som faktiskt inte får varken pulled pork eller äckliga egengjorda tortilla bröd.... har svinont i magen & är arg nu...ska ut på en promenad och lugna ner mig lite tror jag, tacka vet jag den gamla & hederliga tacosen. Men tänkte att jag skulle försöka vara lite "nyttig" nu efter denna svullarhelg. 
 
Här får ni receptet på
Sofias äckliga vidriga tacobröd som smaka bajs
× 4 äggvitor
× 3 msk bovetemjöl
× 1 msk fiberhusk
× 1 tsk bakpulver
 
×vispa äggen hårt. Rör i resten av ingredienserna och ställ in i ugnen 7 min på 200 grader. Smaka & kasta, hoppas du träffar papperskorgen! :-)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback