a-a-amazing

Guuuud, sitter i soffan & har precis smällt i mig ett stort återhämtningsmål efter mag & intervallträning.
 
Körde några magövningar och gick vidare till bandet & körde gärnet i 25 minuter. Grym känsla efter, hade kunnat fortsätta lite till men kände att det räckte eftersom jag har haft problem med knäna.
 
Hur som helst så har jag precis ätit, är inte alls hungrig på kvällarna men försöker ändå trycka i mig mat nu efter träningen. Blev stekt omelett med massa starka kryddor, kycklingfärsgryta & ruccola. 
 
Imorgon är jag ledig & det ska bli såååååå sköööööönt, har jobbat 7 dagar i rad nu non stop så ska bli skönt med lite ledighet :-) får se om jag går upp tidigt eller om jag tar en sovmorgon, återstår att se 😉😃
 
Puuusss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback