träning & hamburgare

Hej på er! Sitter och tittar på nya robinson - love edition. Lite roligt att pontus som jag gick GMUN med är årets deltagare av killarna, så då är man ju tvungen att titta 😉 hoppas det går bra för honom, fast det tvivlar jag ikke på, soldat från k3 blir man inte besviken på 💪 
 
Har precis smällt i mig två hamburgare, var verkligen supergott! Tyvärr blev det ingen matbild, har för bråttom att äta. Är jämt dålig att ta bilder, på gymmet tar jag aldrig för jag är där för att träna, tappar lätt fokus om jag ska hålla på att ta bilder. Nej 100 % fokus på träningen och inget annat, undantag någongång när jag är ensam 😉 
 
Receptet ska ni få iaf:
Max färdiga kycklingburgare
 
Brödet: (3 bröd)
1 dl havremjöl, 50 g havregryn mixat till mjöl
1 dl bovetemjöl
250 g lättkvarg
1 tsk bakpulver
2 tsk fiberhusk
1/2 tsk salt
kryddor vid behov (frivilligt)
Sesamfrön till topping (frivilligt)
 
- sätt ugnen på 200 grader, forma till 3 bullar och låt stå i ugnen 15-20 min tills botten är hård så man kan knacka. Ska ha en fin gyllenbrun färg :-) 
 
Smaklig måltid :-D 
 
Blev ett lungt gympass, 60 min mag/bål träning. Körde brutalbänk och massa nya övningar.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback