sore in my whole body

Hej på er! 
Ligger i sängen helt död, vilodag idag. Vilket kom lägligt med tanke på att jag är öm i varje muskel (typ). 
Så idag har jag ätit & tagit det lungt :-) fyllt på kroppen med riktigt bränsle så jag kan leverera bra pass! 
Blev lite chili choco te & en halv apelsin samt caseinpudding & bär till kvällsmål. 
 
Märks att kroppen svarar bra på nya träningsupplägget, kul känner jag! Var längesen jag kände sånhär träningsvärk 😂
 
Hoppas ni haft en härlig dag i solen, nu kallar sängen!
 
 
Sån härlig kväll på sjön med pappa. Haha ja helt seriöst så jagade vi bäver (alla trodde jag drev) men det är sånt man ägnar sig åt i vikmanshyttan 😁 en riktigt stor tjock bäver fick vi span på, men han fick simma vidare och fortsätta göda upp sig! Idag var vi snälla 😃😉


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback