sol i stan 🌞

God eftermiddag! 
Ligger i soffan & segar efter en skön powenap, dryga att man blir sĂ„ himla trött efter man somnat pĂ„ soffan, men Ă€r sĂ„ skönt att ta en liten nap mitt pĂ„ dagen efter man har Ă€tit,eller har jag fel? 😉
 
Har varit en sjukt hĂ€rlig dag idag, startade morgonen med en morgonjogg, sen promenad med bae pĂ„ stan och handlade lite smĂ„tt & gott, bland annat nytt magnesium och lite stevia pĂ„ hĂ€lsokost 😛 sen blev det lunch pĂ„ stan, blev lite besviken pĂ„ deras hĂ€lsosamma alternativ, tycker dom borde ha större utbud pĂ„ goda sallader 😉 isbergssallad, gurka & tomat Ă€r ganska trĂ„kigt! Men det Ă€r ju Ă€tbart iaf 😂 
 
Nu hĂ„ller jag pĂ„ & försöker ladda för gym, ganska svĂ„rt nĂ€r man Ă€r trött som en zombie! Men det gĂ€ller bara att ta sig upp. IkvĂ€ll ska jag göra egna hamburgare, eget hamburgarbröd som ni kan fĂ„ receptet pĂ„. TĂ€nkte göra egna kycklingburgare, men ska prova max egna kycklingburgare som man kan köpa fĂ€rdigt i butik, riktigt bra innehĂ„ll faktiskt 👍 ni kan fĂ„ en recension sen nĂ€r den ligger i magen 😁 
 
 


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback