shopping

Precis satt arslet i soffan efter en förmiddag i borlänge med mamma! Haha jag shoppade mat och mamma shoppa kläder.....jag köpte iaf två tröjjor 😂 men mitt shoppingberoende har stillats, har mer ett matbegär, blir så mycket gladare av ett välfyllt kylskåp än en välfylld garderob ;-) 
 
Fuskade lite idag och lunchade på något fint ställe vid vattnet (kommer ej på namnet) det enda som fanns var mackor & pajer så det fick bli nachopaj och min mage gjorde uppror i bilen så mamma åkte med rutan nere hela tiden haha. 
 
sprang min långrunda idag, har inget surf kvar på mobilen så runkeepern var ej på. så hade inte koll på tiden, men jag var så jäkla seg & fick jätte ont i vaderna eftersom det är mest asfalterad väg. Men bra att springa på hårt underlag också :-) 
 
Nu ska jag städa undan lite, sen ska jag göra lövbiff och sparris! Namnamnamanamannamanananana
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback