questbars 💜😍

Jag är egentligen inget fan av "proteinbars". Många tror att det är nyttigt när det egentligen är som vanligt godis, exempelvis en snickers med lite högre proteinhalt. Då köper jag hellre en snickers & njuter av ✋
 
Men questbar är faktiskt en riktigt bra bar med ett bra innehåll, inget tillsatt socker, lågt kolhydratsvärde samt högt proteinnehåll, dessutom smakar dom gudomligt! jag har testat några smaker men den smak jag har fastnat för är : s'mores! Alltså verkligen huuuur god som helst 💚💚 dom blir allra godast om man micrar dom några sekunder så dom blir varma & mjuka! 
 
Synd bara att dom är så pass dyra, men blir väl ett bra snacks som man kan unna sig då & då ☺
 
Går även att göra kakor av dom, det är bara att micra baren några sekunder. Dela den i 2-4 bitar beroende på hur stor du vill att kakorna ska vara. Forma dem på ett bakplåtspapper och in i ugnen cirka 7-10 min i 175 grader. 
 
 
S'mores!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback