prottefia

Hejhej här ligger man död i soffan efter lite proteinfluff som förövrigt är sjukt mättande så jag får matkoma. Har nyss varit ute på en kvällsprommis, var så fint ute så kunde inte låta bli 😃😉 
 
Imorse blev jag inringd på jobb, sen när jag slutat var jag så sjukt seeeeg. Väl på gymmet var det planerad bendag, men gjorde nog årets sämsta pass. Inget stämde & kroppen var ej med på noterna. Så körde få övningar, mest marklyft (vanliga & raka) 
 
nu sitter jag och väntar på att nya geordie shore ska börja på mtv😁
 
 
Mitt kvällsfluff, mådde illa i slutet. Är för lat om dagarna så det enda jag lever på är proteinpulver & äggvita typ haha. måste ändras.....men har knappt haft någon aptit ihelgen, i fredags käkade jag så sjukt mycket godis/glass/popcorn så magen har varit helt kaotisk. Har inte alls varit hungrig efter det så därför har det blitt enklare mål, nästan fått tvingat i mig mat .men är ju kär i mina proteinkakor & det går så fort att göra 😙 dock börjar jag spy på smaken av äggvita nu som dagens fluff smakade alldeles för mkt av...bättre lycka nästa gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback