proteinfluff

Dålig uppdatering av mig denna vecka tyvärr. Men har haft sjukt bloggtorka & inte känt mig riktigt pigg & kry som jag brukar vara.
 
Har mest jobbat & tränat, sen när jag väl varit hemma & kunnat andas ut så har jag varit så sjukt trött & inte gjort något annat. Så dagarna har iprincip varit -> äta -> träna -> jobba, men jag ska inte klaga! Mitt eget val 😂 
 
Idag blev det vila för min del. Har mått sjukt illa hela dagen, har varit ledig och tagit det lungt. Ätit som en häst, så nu mot kvällen efter ordentligt med kvällsmat så känns det bättre. Blev kycklingbiffar, sås, lingonsylt, broccoli/blomkålsmos & sallad, har fortfarande matkoma även fast jag åt för 2 h sen haha :-) 
 
Imorgon är jag ledig igen, ska till falun på förmiddagen sen ska jag nog träna om jag hinner. Ska ha en ordentlig myskväll med hämtmat & godis. 
 
 
Från ett ämne till något annat, nämligen mitt heliga kvällsmål: proteinfluff! (Eller caseinfluff)
 
För att lyckas med fluffet måste man ha tinade bär och en skopa casein samt lite vatten. Blanda till en smet med en sked och ställ in i kylen/frysen i 20 min. Ta sedan ut och vispa länge med elvisp till stort fluff. Tillsätt lite vatten åt gången om det behövs :-) 
 
 
Haha såg denna bild på instagram idag, fler än jag som känner igen sig? 🙈🙈

Tove

Haha ja jag brukar lyssna sönder de låtar jag tycker är bra, synd nog

Svar: Haha ja det är så tråkigt när man gör så 🙈 bara invänta nya låtar man kan förstöra 😉😂
sofia westman

2015-04-17 / 12:06:04
URL: http://nouw.com/tovekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback