påskdagen

Vilket härligt väder denna morgon bjuder på! 
Godmorgon förresten 😉 
kunde knappt sova inatt, vaknade helt svettig inatt för jag hade världens mardröm, usch! 
 
Har gjort nybakat bröd nu på morgonen & en muggkaka i micron, supergott & nu är jag suuuuupermätt 😂 idag blir det vilodag från gymmet
 
Frallorna är superenkla att göra, jätte bra preworkout och tar endast 30 min att göra, ingredienserna är simpla och alla har dom oftast hemma om ni är ett kvarg & havregryn fan som mig ;-) istället för att ta bakprotein så tog jag smaksatt proteinpulver, går lika bra. Så kan väl säga att det blev chokladfrallor 😉
 
 
Idag ska jag köpa godis, älskar lördagar! Äter precis allt jag blir sugen på! Blir gofika idag och är sugen på en stor kanelbulle & räkmacka 😁😆
 
Ha en bra lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback