orkelös

Hej på er!
Ligger i soffan helt död (som alltid denhärtiden). Har varit på gymmet och tränat i typ 1 h och 45 minuter, blir alltid så långa pass när jag tränar ben/rumpa, #stillwaitingfordatass2grow haha 😉 
 
Gick faktiskt bra, har ätit väldigt mycket & bra idag så jag hade bra energi på träningen. Värmde upp 10 min på bandet, sen gjorde jag enbensmarklyft i smith, hipthrust med fri stång, raka marklyft, lårcurl, hipabduction, vadpress, rygglyft fokus på hamstrings, donkeykicks och step ups med benböj. Hoppas på ömma ben imorgon 🙈 börjar jobbet kl 1 imorgon, så ska upp i bra tid så jag hinner köra en halvtimmes hiit intervall innan lunch. 
 
Måste städa också, det ser förjävligt ut & jag måste lägga mig i tid haha 😕 skjuter alltid upp allting så sent. Ska nog börja dammsuga kl 12 inatt för att störa grannarna, alltså blir tokig på dom! Inatt började dom snickra kl 1 på natten och mixa nån smoothie eller var det var, blev helt vansinnig & trodde jag skulle explodera, jag måste ha helt tyst omkring mig. Stör mig på minsta lilla ljud haha 😈😡 
 
Jaja glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya! ska väl dra mig upp ur soffan och få någonting gjort nu.........hoppas ni får en grym påsk iaf! 😁 längtar till lördag, då ska jag äta massa påskmat & lösgodis! 🙏✌👍👌
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback