new day, nya tag

Godmorgon!
Ligger proppmätt i sängen efter x antal koppar kaffe, havregrynsgröt & kvarg. Magen har lite uppror, tror jag tröck i mig lite för mycket?  😂 men man måste äta mycket för att bli stor & stark, min mage måste börja lära sig det nu. 
 
Blir en extra lång väntan nu innan löpningen, annars kommer jag defenitivt köra en kastspya i farten. ser nog ut att bli en långdistansare idag 😃 hoppas runkeepern funkar idag! Idag är jag ledig från allt som har med jobb att göra, ska iväg till borlänge med mamma vid 1! Skönt att komma upp i tid & ha träningen klar innan :-) 
 
Ska leta lite nya träningskläder & hoppas jag hittar nått, min garderob behöver uppdateras. Nytt proteinpulver måste inhandlas, funderar på tyngre.se pulver, smak av kladdkaka & nötkräm låter inte helt fel? Eller hur? 😍😗
använder mmsports casein & vassle nu, älskar deras casein chokladsmak, vassle pulvret gillar jag inte. 
 
Hoppas ni får en grym dag iaf! Ciaaaao
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback