nattchoklad

I skrivandes stund sitter jag i sängen och snaskar choklad (haha). har haft simon å jullsa här för lite filmtittning & thaikäk, vi var ute en sväng på stan nu på natten och åkte runt lite, sen när jag kom hem fanns det såklart choklad kvar, så varför inte fylla på magen med lite extra energi innan nattsömnen? 😂 plz let the fat hamna i mina boobisar eller på röva. 
 
Men vafaaan det är helg. På lördagar unnar jag mig vaaaa fasen jag vill. Visst jag älskar att vara hälsosam & träna. Men jag tänker inte skymta undan med att jag också älskar godis & andra gottigheter. Tänker inte måla upp någon fasad med att #jagäterrentvarjedag, är ju mänskligt att drömma om choklad och glass (eller okej jag kanske är ensam om det då jag är en liten tjockis i sinnet) men för mig brukar det räcka med att hålla mig till lördagar, blir inte så sugen på vardagarna. 
 
Hur är det för er då? Är ni som mig att ni också unnar er på helgerna eller sitter ni & gnager på broccolihuvven och fantiserar om att det är en chokladbit? 😂 
 
Haha nejnu är jag upp i varv igen efter allt socker. Ska ta sovmorgon imorgon då jag jobbar kväll, mobilen ska vara på ljudlöst & jag ska bara soooooooova.
 
Puss & godnatt
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback