legday & overnightsoats

Godnatt säger jag!
Tänkte bara flika in en snabbis och säga hej 😃
Har jobbat kväll & precis sett ett avsnitt av geordie shore & ätit kvällis. 
 
Tog somsagt en sovmorgon imorse, vaknade & såg att solen sken så härligt så knöt på mig skorna och gick en 45 min powerwalk i härliga vädret 🌞 underbart! 
Sen var det bara hem & äta lite frukost och dra iväg till gymmet för lite styrketräning. Jag var helt ensam på gymmet, jätte skönt faktiskt haha 😉 körde böj, marklyft och pressar. Gick grymt bra! Så jäkla härlig känsla när man känner sig starkare & starkare (jag tackar chokladen) 😀😁😆 
 
Sen har jag ägnat mig åt jobb. Har gjort iordning min frukost i förväg, blir overnightoats med caseinpudding. Puddingen står i kylen under natten för då smakar den som chokladpudding imorgon 😂 (helt seriöst) sen har jag tillagat havregrynsgröten i micron och ställt in i kylen så den får gotta till sig under natten. Sen ska ja toppa gröten med puddingen & varma bär ✌👌 längtar redan till frullen 😄😄 
 
Hoppas ni haft en grym helg! Imorgon är det måndag igen, ny vecka & nya tag! ☺
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback