koppla av

Ligger redan i sängen med en romantisk film och dricker te. Jag älskar romantiska filmer som handlar om ungdomar haha, den här heter endless love. Verkar bra, får typ rysningar i kroppen. Alltså hur underbar är inte kärleken? Finns inget annat i hela världen som är bättre än kärlek. 💛
 
jobbade 7-4 idag, sen blev det hem och äta mellanmål -> till gymmet & kötta benböj och marklyft. Förhoppningsvis får jag träningsvärk 😉😄 har städat lite, ätit kvällsmål och duschat. En slapp kväll, precis som jag behöver ibland.
 
Nu ska jag fortsätta kära ner mig i filmen & tagga fredagsjobb. Heeeeelg imorgon 😃😃😃😃
 
 

Anna

Vad jobbar du med? Något inom militären?:)

Svar: Jag är deltidssoldat och sen jobbar jag inom vården :-)
sofia westman

2015-04-25 / 05:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback