glad påsk!

Ligger halvt seg i soffan efter jobb 7-12! Blev inringd imorse så är lite halvseg nu, men ska snart rycka upp mig & åka till stallet å mocka åt ponnyn min innan det blir att beta av dagens gympass :-) 
 
Åt världens lunch för en timme sen, och nu kurrar redan magen igen...haha #alltidhungrig! Ska ta & dra på mig lite mascara nu så jag inte ser alltför död ut, hinner aldrig sminka mig på morgonen. Morgonens livräddning blir oftast mitt mineralpuder från tikei & att fylla i ögonbrynen lite 😉😃
 
Dagens pass blir lite blandat, det jag känner för. Ex biceps/triceps & lite inslag av mage och avsluta med powerwalk på bandet om jag orkar :-) ska ni träna idag? Eller ska ni bara ta det lungt & njuta av påsken? 
 
Imorgon ska jag köpa lite påskmat iaf, ska bli gött! Är en sucker för gravad lax, lax i stora lass 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
 
 
Tar sällan selfies nuförtiden, men här har ni mig. Lite halvdöd & seg 😇


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback