förmiddagsträning

God förmiddag!
Precis fått i mig en proteinsmoothie efter ett lyckat träningspass, skönt att få revansch efter fredag-lördagens skitpass & kassa motivation. 
Träningen har inte alls känts roligt & mer som ett "måste", vilket det absolut inte ska göra. Kosten har slarvats då både fre-lördagens kost endast bestod av glass, godis & choklad = kass mage och kasst humör haha.....
 
Men hade ett nytt upplägg idag & det var jätte skönt att få ta i och känna på lite vikter. Blev mycket knäböj, marklyft, benpress. Fokus på tre basövningar för benen. 
 
Nu sitter jag i soffan & slöar framför greese på tv, ska ut å grilla i vikmanshyttan kl 3, därför åt jag lättare nu. Hoppas ni haft en bättre helg än mig, nu ser jag fram emot kommande vecka då jag ska iväg på militärövningar i fyra dagar 😁
 
 
 
Blev så glad när jag klev ut från gymmet & såg solen kika fram, humöret blev på topp 😎

Anonym

Ville bara skriva en rad att du lägger ut riktigt bra mattips och du är en bra inspiration till träning! Snygg är du också! Keep up!

Svar: Men tack så mycket, vad glad jag blir! :-) så roligt att höra, ska bli lite bättre på att uppdatera bara 😉😄
sofia westman

2015-04-19 / 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback