🌞🌝

God förmiddag!
Precis Ă€tit vĂ€rldens godaste lunch hemma hos mamma & pappa. Blev hemmagjorda Ă€lgfĂ€rsbiffar med broccolimos, fetaostsallad och lingonsylt. supergott, sĂ„ nu Ă€r kroppen hyffsat belĂ„ten trots att jag inte sovit en blund! Jobbade natt inatt och nĂ€r jag skulle hem & sova sĂ„ blev det endast 1,5 h djupsömn innan jag blev vĂ€ckt igen 😡😛 sĂ„ det var bara upp och hoppa, förhoppningsvis tar jag igen sömnen inatt (hoppas)
 
Idag blir det trÀning, fÄr se hur energin kommer vara. FÄr göra det bÀsta av situationen helt enkelt. Idag blir det tre övningar, fokus pÄ militÀrpress, bÀnkpress och skivstÄngsrodd. Tre övningar som ger ett effektivt resultat istÀllet för massa isolerade övningar, lÀgger nog till nÄgon superset övning i slutet :) 
 
 
Nu ska jag ladda mobilen innan det blir en promenad med hundarna, ha en fin dag! 😊


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback