eat cleaaaan

Haha #eatclean taggen finns överallt! 
 
Men imorgon blir det inte eatclean för mig för dåååå är det freeedag! Som ni kanske vet så har jag en dag i veckan där jag unnar mig nått sött, dvs godis! :D om jag är sugen dvs, annars blir det något annat. jobbar på lördag kväll så imorgon blir det perfa då jag ska se film med sajmon 😁
 
Ligger helt mör i soffan efter ett hårt benpass. TränAde
i över 2 h.....fråga mig inte hur jag orkar, tiden bara springer iväg. Har iaf smällt i mig min egengjorda kycklingfärs lowcarbwrap! Supergott och nyttig 😁 nu hann jag ta bild innan jag började linda ihop rullen så ni får en lite smygtitt 😉
 
 
Allting är gjort från grunden, sås, bröd och kyckling! Inget halvfabrikat här ikke 😃✌👌


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback