alltså

Lyckan att springa!
Skulle egentligen springa backintervaller på berget men jag ångrade mig i sista sekund, ville känna solens värme & strålar så drog mig ut på en längre löpvända istället 😁 
 
Självklart fungerade inte min runkeeper gps :-( så tiden blev 1 timme & 8 minuter. Sprang samma vända som jag gjorde för ett tag sen, bort mot västerby och sen svänga in mot matsbo och springa ut på stora hedemoravägen mot vikmanshyttan. Blev en bättre tid på hela 10 min ☺😊 
 
Dock har jag inte mätt vändan än, men en bit över milen är den iaf 😄 nu ska jag äta min thaigryta från igår, nu är jag inte så hungrig såååå ska passa på att njuta & inte slänga i mig det som ett rovdjur 🐃🐆🐯
 
Imorgon blir det jobb igen, ska till stallet senare samt packa ihop det sista inför imorgon! Kul att panga lite automatvapen igen 😁
 
 
Idag var jag limegrön, älskar mina asics skor! 
 
 
Såhär ser det ut :-( bööö så tråkigt...ska nog köpa mig en bra pulsklocka som visar allt, kalorier, hastighet, km osv. Någon som har en sån? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback