adidas originals

Godförmiddag!
45 min powerwalk innan frukost & en riktig stor frulle ligger i magen. Blev min microkaka med två surdegsknäcke med kalkon, stekta ägg och grönsallad. Sen min kvargblandning på keso, kvarg och blåbärsyoghurt med tinade bär! 😙 
 
Ska städa undan lite innan det blir gym, har beslutsångest om jag ska träna före eller efter lunch, hmmmm...haha dagens stora problem. Har invigit mina nya leggings idag från adidas, älskar gråa träningstights, så jäkla snyggt. 
 
Idag blir det hiit intervaller på gymmet, ska nog slänga in någon magövning före jag hoppar på bandet.
 
Haha jag dog nästan senast jag körde mage när det var fullt med folk på gymmet, hade tagit en proteinshake innan och var sjukt gasig i magen. Kände mig precis som ett avgasrör, sen när jag gör en magövning och tar i känner jag hur jag släpper världens jäkla prutt!/brakare/fis/mök!! Haha kände verkligen hur det nästan explodera (ursäkta uttrycket) men måste ju säga som det var. 
 
Jag låtsades precis som ingenting (kunde inte direkt avslöja mig själv genom att ställa mig upp & säga: det var jag som fes) så jag fortsatte några reps till och hoppades verkligen ingen hörde haha! Så jäkla pinsamt........så idag hoppas jag att avgasröret är stängt och att det är lite mindre folk. 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback