to move forward

Det är lätt att man handlar i ett gammalt mönster. Jag försöker varje dag att se nya möjligheter i livet och ha en plan för jag vill uppnå. Just nu känner jag att jag vill träna & utvecklas på det planet, men hur gör jag egentligen för att komma dit jag vill? 
 
Det är lätt att bara prata om vad man vill bli och uppnå, varför inte bara göra det? Livet är fullt av möjligheter och ingenting är omöjligt. Det är bara vi själva som sätter våra gränser över vad vi vill och kan uppnå! Är inte det fränt egentligen, tänk hur jäkla mycket livet har att ge? 
 
Jag måste lära mig att prioritera. Jag har alltid varit dålig på att planera och har alltid gjort saker in i det sista haha, så jävla jobbigt och tar enormt mycket onödig energi. Vill kunna slappna  av och inte oroa mig så mycket över saker, i slutändan så löser sig allt ändå! Med en positiv inställning kommer man långt, jag försöker alltid vara positiv även fast allt kan bli piss ibland. Det räcker att deppa några minuter och bli arg, sen ta sig i kragen and get over it! 
 
Detta blev ett litet pepptalk till mig själv haha, ibland är det skönt att skriva av sig! 
 
Men några ledord: glöm dina bekymmer och sikta framåt, allting löser sig i slutändan! Ungefär som en brustablett!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback