snacks

God middag!
Känns som klockan är jätte mycket trots att
Den bara är halv tolv???!??!? Har väl vänt på dygnet, så känner mig lite virrig. (Vilket jag annars också gör hehe) men men nog om det! 
 
Sitter på jobbet och äter kaninmat, gott! Igår latade jag mig på träningssidan, och idag har jag verkligen ingen lust att träna alls.....pust vart tog motivationen vägen? Känner mig mer eller mindre som en klubbad säl!? Hur som helst så visar det sig, motivationen kommer väl fram förr eller senare ;) hur gör ni för att hitta er motivation? Min brukar funka genom att kika igenom träningsinstagrams, ger en massa inspiration och tips på övningar inför gymmet, blir extra pepp! 
 
Och förresten, hur fan får man bort en gigantisk finne? Den ser ut som mount everest bergstopp, helt seriöst. Så jävla fet och precis under näsan sitter den, har försökt tryckt men den vill ju inte explodera! Är ju hemskt, världens i-lands problem a la sofia.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback