sämsta uppdateringen

Hej och välkommen till sveriges tröttaste slash segaste människa. 
Har somsagt vart iväg på militärövningar torsdag-söndag, och tro mig...det tar på krafterna! Har glömt bort hur jobbigt det är både psykiskt & fysiskt, men kul är det! 
Har fått lite sömn och min föda har mest bestått utav, haha hör och häpna: socker! 
Hemskt, känner hur mina tänder ilnar. har blivit några x antal chokladkakor idag haha.....
Men imorgon ska jag försöka vara nyttig! Vill bara säga detta eftersom jag läste igenom mina senaste inlägg nu, och jag vill inte framstå som nått jävla träningsfreak som aldrig äter nå onyttigt och som alltid tränar. Haha för ni ska veta hur lat jag kan vara & vilken jävla sockerråtta jag är ♥♥♥♥
 
Puss nu ska jag mysa med min karl, har saknat han sååå mycket dessa dagar & nu har man fått ett uppvaknande och tänkt på hur bra man har det, det är lätt att man glömmer bort det och blir bortskämd! 
 
 
Den mest failaste flörtminen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback