its easy being with you

Herregud, är det fredag? Är helt dagvild....hursomhelst så jobbar jag hela helgen,  i både säter och Hedemora! Och såklart så blir det bra väder...haha jaja får passa på att vara ute mycket på jobbet bara! 
 
Annars då? Blev ingen träning igår. Var helt slutkörd efter allt som varit,  så jag och Johan firade min namnsdag istället! (Haha ja man kan faktiskt fira namnsdagar också) så vi köpte tårta,  åt tre rätters middag & jag fick en romantisk weekend till Frankrike! 
Nejdå ;) men mat åt vi, äta bör man annars dör man! 
 
Och förresten, jag bara äääälskar kvarg! Kvarg kvarg kvarg kvarg! Ska vara den från lindahls. Äter det till frukost med banan och nyttig musli, finns inget bättre! Dessutom tar det tid för mig att äta det, eftersom kvargen är så mastig och man måste ta lite i taget, vilket resulterar i att jag äter i en normal persons ättakt! :D haha.....
 
Nejmen hoppas ni får en solig fredag och en underbart bra helg ☆☆☆☆☆☆
Ja. .det blir stjärnor som symboler för jag inte har någon annan som är tillräckligt likt en sol, så ja låtsas att det är en sol, det är en SOL!
 
 
såhär låg jag igår, som en liten inpackad säl i soffan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback