runkväder

Leeeeeeave me alone! Det skulle ju bli fint hela veckan???? :(
Aja, bara bita i det sura äpplet och hoppas vi får en fin sommar!
Ligger mörbultad i sängen, mina armar känns som bly!....
Inatt drömde om att jag hetsåt godis mitt i min innebandy träning på läktaren, skulle äta lika mkt godis som jag förbrände haha! Till sist hade jag så jävla ont i magen av allt ätande så jag satt ensam kvar i en mörk idrottshall med en bärbar dator och tittade på wrong turns parodi av frost med nån gangster tjej som hade växt upp och träffat en bra kille som hon predika om....haha sjuka drömmar jag vet!
 
Var väl för jag var så jävla "hungrig" igår kväll! Har ju vänt på mina matrutiner och försöker få bort det, är inte hungrig förrän 1 på dagen och blir svin hungrig vid kl tio på kvällen, fast egentligen sitter det bara i huvudet tror jag, iaf med att jag jämt vill ha nått så sent!
 
Jaja nog om det, nu ska jag upp och äta frukost i tid!!
 
Puss
 
den här bilden tänkte jag på konstant hela kvällen haha 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback